Powered by Blogger.

Transformers 4 2014

Director Michael Bay’s returning to direct Transformers 4, and he’s been talking about why he took it on, and what we can expect...


Meskipun sudah dipastikan akan mengarah filem Transformers 4, sutradara filem hollywood Michael Bay akan merancang untuk sekali lagi mengarahkan filem Transformers 5. Hal ini kerana pengarah juga sahabat karib Steven Spielberg turut terlibat sebagai produser.

Khabar tersebut datang dari Procon aktor Glenn Marshower yang juga Bermain dalam tiga filem Transformers sebelumnya.

Dia mengatakan Michael Bay dan Steven Spielberg akan kembali bersama bukan hanya di filem Transformers 4 tapi juga Transformers 5.

Sebelumnya, Bay mengatakan filem Transformers 4 akan menjadi seri terakhir dari filem yang bercerita tentang robot ini. "Setelah saya melihat acara P'gambilan di Universal Studio, Spielberg mengatakan merancang untuk untuk mengarah tidak hanya filem Transformers 4 tapi juga Transformer 5," kata Glenn.

"Jadi saya rasa Disember nanti kami akan sekaligus penggambaran filem Transformers 4 dan 5," kata Spielberg kepada Glenn seperti Petikan Aceshowbiz.com.

Dalam berita sebelumnya, penggambaran filem dua seri filem ini akan dilakukan bersamaan untuk menghemat dana. Pada saat itu, Bay mengumumkan kalau ia tidak akan terlibat dalam Transformers 5 walaupun seri sebelumnya "Transformer 3" memperoleh kejayaan besar.

Bay akan mengarahkan Transformers 4 awal tahun ini dengan merekrut beberapa aktor terbaru. "Saya sudah fikirkan untuk berhenti. Dan tawaran itupun datang dan membuatmu isteri saya menasihatkan untuk mengambil peranan ini. 'Ada derita ada hasil' .. dan pihak studio berjanji akan memperbarui kontrak skuel filem ini, "kata Bay.

Menurut rancangan Transformers 4 akan mulai ditayangkan di Amerika Syarikat pada 27 Jun 2014 akan datang.

0 comments:

Post a Comment